hari yang memenatkn...

30/3/09 4:15pm ari marek adalah hari yg memenatkan...(padahal sblm tok pn ada juak penat..hehehe)...ne ndak, pg g epot anta adk ku...dh la mbak baby juak gk ya...skali tek, br nk trun bibik yah(aunty) n mbah (grandparent) dtg umah nk ngajak g serian gk...mbah wedok (nenek) ya...nk mbak mak juak g serian....nk ngabas abang mbah lanang (atok) sakit d Balei Ringin, Serian.... bibik yah : mok g serian x? mak nk mbak ktk tok...(mdh ngan mak) mak : bila? bibik yah : pegi pasar mggu lok tok...blt br pegi... mak : nk g anta ewan elis g epot tok...klak la... bibik yah : iboh kelak...nk trus pegi tok..maok x? mak : boleh juak la... aku : ekot juak....x kan mek sorg jak d umah...baby mbak la...ujang blt kmpg marek. bibik yah : sine nk nemu? aku : klak la call mn dh blt dr epot... bibik yah : aok lah.... dh d epot tek...mala jak bibik call nanyak sine...pdhl mek org gk nggu flight adik2 kol 12.55pm...waktu ya gk kol 11 lalu..awal gk bah...alu tek, adk2 ku nyuruh blt jak...x hal nggu katanya...blt jak la mek duak mak ku...alu pecut g umah bibik tal...(bibik sorang gk..)...coz janji nemu d siya... aku tek alu leka begaut x tingat nk mbak lebih pampers baby ku....ne ndak....x pk juak nk blt akhir dr serian...mek org blt dr serian lam kol 6.30pm...cian baby penat bjln...p asak atinya d mbak jln...dh x tkt org...mala jak tetak...sampe umah alu nk tdo agk...maka lam keta nang tdo jak2 nya...hehehe...aku pn alu mandi kakya lipat bj, ngga CSI's, alu tdo...anak ku mak mbak tdo ngan nya...cucu 1st katakn...aku tandah jak...pat juak aku tdo dgn aaaamannnn.....hehehe

No Response to "hari yang memenatkn..."

Post a Comment

Thanks for coming and read my blog...do not hesitate to jolt down your comment...tq ;p

 

Recent Comments

Recent Posts

Copyright © 2009 ~~a LIfe oF MAZziah~~ All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes