Hari Yang Memenatkan..

Marek nang penat giler..awal pagi dh bangun...apa tek..nk g Serikin...dari ari sabtu ya tek plan...bik jik n bik tal pn plan...nk meli tikar Serikin...;p
pagi ku ngemas brg2 Trisya juak..nk ngembaknya jln bh..x kan nk tperuk jak lam umah...ayah nya x mok ikut...tandahnya la...aku, mak, Eliz..nang tauk ngekot...

singgah umah mang Borhan lok d Matang Jaya...tukar keta...
smp d Serikin kol 9.30am...Trisya nang ku paksa tdo lam keta...stgh jam jak tdo...cun2 smp Serikin nya bgn...ari pn nang dh panas juak...p berangin la...mbah ku duak2 ekot..p nya duak duk kat dbah pokok tepi sungai ya...
 
Mek org bejalan..tggl nya 2 jak siya...Makku ngembak Trisya dolok...aku tek belenggang la...lenggang pa..brg Trisya jak dh sekian... Aku meli topi ngan Trisya...warna oren...kelat alu jak mukanya make topi...Trisya nang x suka make topi bah...nang tauk d bukaknya....

Giliran aku ngembak Trisya...berat da jak ank tok...hehehe...Iril gago juak ngagak aku...nya nang suka main ngan Trisya...

Tok muka org2 dh kepenatan bejalan...

Balit dari Serikin kuar gk ku...g main bowling ngan dk kazen2 ompuan ku...5 org mek org...k keta aku...main d BDC...mula2 g Parkson p penuh...last2 g BDC...jauh pn jauh la...janji pat main...lmk x main...hepi2...;p

Dh ya,balit dari main bowling tek, g gk anta Eliz epot...nya balit lam td...flight 9.20mlm...mbak mak n baby skali....balit dari epot trus g Kinik Bustari, Sukma...Trisya batuk2...lom teruk la p mbak awal tkt melarat...dberik doktor ubat demam ajak..nya mdh gk umur 6 bln x pat nk merik ubat byk glk...agpn baby ku ya lom penah sakit so dpt berik ubat demam jak...lain sakit lain ubat dberik...x hal la janji bait....cian nya...

mlm td x pat tdo Trisya...batuk...aku pn x pat tdo juak...mala bejaga jak2...berik agk ubat...mata dh ngantuk...ngamuknya...ngkah lam uyut mengamuk...uyut ajak la...nya nang dh ngantuk p tegal batuk ya nya manas...tdo la juak...p ada la 3 kali bgn x pat tdo....

d opis tok..ngantok...blt tghari td sggh Choice Mall meli ubat batuk n susu ngannya...doktor pharmacy kata boleh baby mkn ubat batuk...beli la ku tek...smp umah berik nya mkn alu tdo...bgs la...p kjp jak tdo...alahai...aku ngantuk n penat... 
 
p/s ada xciden tek...post sigek gk ku cerita...
 

No Response to "Hari Yang Memenatkan.."

Post a Comment

Thanks for coming and read my blog...do not hesitate to jolt down your comment...tq ;p

 

Recent Comments

Recent Posts

Copyright © 2009 ~~a LIfe oF MAZziah~~ All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes