Lonely again

kenapa aku harus bosan...??? adakah aku yg membosankan atau pn org sekeliling yg membuatkan aku bosan...?? setiap hari berfikiran x tentu dan melayang hingga ke langit biru hinggakan nk trun mkn pn mls....apa la nk jd ngan aku nie...;p hari nie duk opis sorg2...nk wat kerja, kerja dh abis buat...nk g shopping, duit dh abis...huhuhuhu... br 4hb....waaaaaaa

td pergi bank...(dh 3x termasuk ari ni utk urusan yg sama)...kejap je urusan nya...2 hari sblm ni kn bgs bgtau elok2 ckp elok2 kn bgs..nie tdk...dah la mata juling berlagak pulak tue....tau la pegawai tp jgn la nk tunjuk muka mrh ngan customer...mana pergi customer service tu...mmg menyampah... buang masa aku tul...dah la td bwk datok pergi skali coz smlm kata kena bwk gk...alih2 x pakai pn org tua tue..kesian je aku bwk dia...dh la nk berjln pn x larat...mmg menyampah la...


2 Response to Lonely again

February 4, 2010 at 1:55 PM

x paham... x detail... nhehehehe

maz
February 4, 2010 at 2:50 PM

mek pn x phm apa d taip mek...sekadar meluah apa d pikiran...hehehe

Post a Comment

Thanks for coming and read my blog...do not hesitate to jolt down your comment...tq ;p

 

Recent Comments

Recent Posts

Copyright © 2009 ~~a LIfe oF MAZziah~~ All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes